Första natten i nya hemmet avklarad

12 Augusti 2007

Jaha, första natten hos matte o husse e avklarad! O jag fixade ju d galant! Men men sen får jag väl erkänna att d kändes lite tryggt att jag fick sova på husses arm hela natten. (Men berätta inte d för nån, jag kan ju verka rädd då;)
Hur som helst så var jag så duktig o höll mig ända fram till 6.30 då husse gick ut med mig. Sen såg det så mysigt ut i sängen hos matte så jag la mig o tuggade lite på hennes hår innan jag somnade om till 8.30.

I dag ska jag visst till nått ställe som heter havet, vet i tusan vad det är, men det blir nog kul eftersom jag tycker allt är kul (utom att vara ensam då)
O så ska jag få träffa min lillmatte Molly i dag oxå, det blir spännande för henne har jag inte träffat sen jag var så mini så, typ 4 veckor eller nått;)
    
Minimatte Molly       &   Minimatte Thelma

Ja, ja voff så länge, hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0