Lääääängesen ju!

Skriver ju aldrig här egentligen. Men det är mattes fel;) Men det blir ofta så att matte skriver inlägg om mig på http://minimaltes.blogg.se/2prinsessor istället. Det är liksom mer hela familjens blogg eller hur man ska säga. Där kan du tex läsa om när matte var jätteorolig för mig för jag var sjuk o fick läggas in med dropp. (april-09)
Annars är allt bara bra med mig nu. Jag njuter av att ha matte o husse hemma och nu när solen kommit njuter jag klart extra mkt eftersom jag är en liten soldyrkare;)
Men ni är välkomna in på mattes andra blogg o läsa om vad som händer i mitt o övriga familjens liv här i småland! Hoppas vi syns! / Malte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0