Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Förkylt o annat svammel

Publicerad 2007-12-11 16:51:35 i Allmänt,

image5Nu är lillskruttan sjuk - igen! Usch, va trist detta är! Näsan rinner, gnälligt, klängigt, minimalt m nattsömn för oss alla. Feber i går kväll o nu e den nog på väg igen. Nä, nu räcker d för detta året tycker jag.

I morgon fyller sambon år. Äntligen är han närmare 30 strecket än 20! Present inhandlat o klart. Dock trist tajming att fylla år så nära jul! Får nog byta födelsedag;)
Själv städar jag bort mitt liv tror jag. Städar, letar recept på nätet o bär ledsen snoris;) Men maten gör jag så gärna, d e ju sååå kul. Fattar inte att folk tycker d e sååå jobbigt? Kanske e knäpp då? Sen klart att när man jobbar e d ju inte riktigt lika kul, men kul!

Nä, nu ska jag gå o testa ett nytt recept, nån Falupasta. Blir nog bra...
Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela