Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Första dyket!

Publicerad 2007-12-06 15:02:16 i Allmänt,

Japp, då var första dyket avklarat! Thelma dök under vattnet o kom upp ganska oberörd. Lite hostade hon, men inte mkt. Som sagt, babysim i dag då. Det fullkomligen älskar hon! Plaskar hela tiden o bara njuter av tyngdlösheten.

Nästa vecka ska Mollan få hälsa på i sin nya klass. Spännande klart, men härligt att hon fick gå i klassen där hon känner Moa.
Blir nog bra! Nähä, nu ska jag återgå åt mitt "barnvaktande! o "hundvaktande" Både mamma o min bror o hans fru är o julhandlar i dag så då får man ställa upp;)
Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela