Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Ny familjemedlem här hemma!

Publicerad 2008-04-17 13:58:44 i Allmänt,

Dagarna flyger o jag glömmer bort att uppdatera vad som händer i vårt liv här inne;)
Hur som. Mollan är överlycklig. I söndags förgylldes hennes liv av en liten hamster som Molly gav namnet Zoey. En vacker liten varelse som en tjej köpt  på fredagen för att tröttna på efter 6 dagar! Ja, impulsköpta djur finns d väl tyvärr en hel del av, men tur för Zoey så "hittade" vi henne på blocket. O numera bor hon här o är en del av familjen Andreasson/Olsson/Persson:) En nyfiken liten varelse e vad d är.
image57
En suddig mobilbild är bättre än inget;)

image58
Thelma hjälper pappa att snickra nya hamsterburen

image59
Nya "lyxburen" till Zoey som älsklingen snickrat ihop:)

image60
Inredd o fin

image61
Spännande att kika på tycker lilla Thelma m blöjrumpan:)

Ha d gott! Vi höres!

Kommentarer

Postat av: knihultagubben

Publicerad 2008-04-24 17:28:42

mums

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela