Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Meningslöst tidsfördriv;)

Publicerad 2008-08-14 12:19:15 i Allmänt,

Snodde denna av Hanna;)


Vad heter du
- Sandra
Mellannamn - Elinda, margareta
Efternamn - Olsson
Vart bor du ? Åseda
Trivs du där ? Som fisken i vattnet!
Brukar du läsa horoskop ? ja, så fort jag kommer åt
Har du körkort ? Nope, men jag har ben o en cykel;)
Favoritdjur ? Snälla, väluppfostrade
Vad spenderar du dina pengar på ? Mat, kläder, hemmet på olika sätt, o annat kuligt/onödigt. Hi hi
Senaste konserten ? Minns inte
Festar du mycket ?
Sprit, cider, vin eller öl ? Sprit om d e riktig fest, annars e jag tokförtjust i rött vin o cider
Brukar du bli för full ? Nope, lagom
Antal kuddar i sängen ? 6-7 stk
Kan du baka bullar ? Ja, o dom blir kanongoda m. Älskar att baka!
Bläck eller blyerts ? Beror på
Sängstorlek ? 180x200
Vad har du för mobiloperatör ? telia
Är du allergisk mot något ? Puckade omogna människor!
Müsli eller cornflakes ? Helst inget av det, cornflakes kan dock funka m fil
Äger du ett busskort ? Nope
Vad åt du till frukost ? Tunnbröd m smör o ett glas oboy
Hur ser du ut idag ? Jag ser nog trött ut. Blir en mysdag hemma med barnen.
Har du haft sex idag ? Nope
Vad såg du senast på tv ? typ 30 sekunder av Oprah innan Molly skulle se film
Vem såg du senast naken ? Stefan (om man inte räknar m lillsnuttan då när jag gjorde henne klar för dagen)
Hur svarar du i mobilen ? Sandra
Antal timmar sömn inatt ? 8
Sov du ensam ? Nope, älsklingen sov brevid, Thelma i sin säng, katterna vid fotändan o hunden m. Sen kom Mollan över nån gång m.
Har du besökt Pajala ? Nope
Tycker du om din pappa ? ja
Ger du pengar till lodisar ? har nog hänt, finns dock inte många av dessa i lilla Åseda
Vad ska du göra nu ? Städa ur kylskåpet o torka alla hyllor tänkte jag.
Kommer det kosta pengar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela