Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Sixten o Loppan har flyttat hemifrån

Publicerad 2008-08-13 13:21:16 i Allmänt,

I går kom min jobbarkompis o kollade på kattungarna (Sixten o Loppan) Men hon sa bestämt i telefon att vi ska bara ha en, vi har inte tänkt oss två. Men eftersom hon o hennes man gillade varsin o hennes man tyckte d var fruktansvärt att dela på dom, så ja dom tog båda två! Jippie! Känns så jäkla skönt för nu vet man var dom bor (15 minuters gångavstånd) o får hälsa på dom om man vill plus att d var så skönt att dom fick ha varandra o varandras tryhhet o bus:) E sketaglad. Doris (kattungen vi har kvar) saknar nog dock sin syster o bror o pockar på uppmärksamhet o gos hela tiden. (Ligger o biter i mina fingrar just nu, ha ha) Men hon har ju sin mamma o det känns oxå så bra att man inte tog alla kattungar från Smilla lixom.
O en riktig liten gosplutt e hon m Doris!
 
Hoppas ni får det bra nu Sixten o "Loppan"

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2008-08-14 01:15:57

Så skönt för dem att dem får vara ihop och att ni kan hälsa på dem precis när ni vill :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela