Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Städning och kräftsäsong

Publicerad 2008-08-10 00:35:02 i Allmänt,

I dag har vi tokstädat typ hela dagen känns det som. Ändrat, sorterat, satt upp skåp mm. D var ju ändå en regnig dag så d kändes som d passade bra;) Vilken skillnad lite plock o fix kan göra! O att bara få upp ett skåp kan förändra hela rummet, rätt kul o se.
Hur som så har vi som sagt donat hela dan o sen har vi myst hela kvällen, m kräftor - IGEN! Vi e helt hopplöst överförtjusta i det. Så pass förtjusta att jag knappt vill gå in i affären längre. 5 paket på 3 dagar! Nja, dom måste tro vi e tröga lr nått. Hur som så skulle jag lätt kunna leva på d i all evighet tror jag. O älsklingen m;) Finns d ngt godare? Nä, inte om man frågar mig då.
Ja, ja nu ska jag ta o gå o nana lite (som Thelma säger) Älsklingen ser rätt mörbultad o trött ut där i soffan så jag får väl dra m honom m, hi hi!
God natt alla! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela