Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Lista för 2008

Publicerad 2008-12-19 10:26:34 i Allmänt,

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Förlöste en kattmamma
Höll du några av dina nyårslöften?
Nä, gav nog inga tror jag
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nope
Dog någon som stod dig nära?
Min älskade underbara mormor (och vår alldelles speciella lilla katt Elvis)
Vilka länder besökte du?
Inga alls.
Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Fast jobb.
Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
27 maj, 9 november, 1:a oktober bland andra
Vad är det bästa som hänt dig år 2008?
Mycket grejjer;)
Största misstaget?
Kommer inte på något nu faktiskt.
Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nä, småförkyld o så bara, halsfluss o migrän, men inget farligt
Bästa köpet?
Bilen!
Vad spenderade du mest pengar på?
Räkningar?
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, när jag fick jobbet på FT
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
This is the life m Amy McDonald
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
GLADARE!
Vad önskar du att du gjort mer?
Slutat slarva?
Vad önskar du att du gjort mindre?
Vet inte
Hur tillbringade du julen?
Här hemma i vårt kära hus med mamma, min bror o hans familj
Blev du kär i år?
Nä, fortsatte vara det i älsklingen!
Favoritprogram på tv?
Medium
Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Lågkonjukturens konsekvenser
Bästa boken du läste i år?
Den som dödar draken
Bästa musikaliska upptäckten?
Nä, vet inte
Något du önskade dig och fick?
Ja, men hemligt
Något du önskade dig men inte fick?
Ja
Årets bästa film?
Barnhemmet
Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Stefan o jag hade barnvakt. Var i vxö på bio och kinarestaurang sen hem o mysa själva...
De bästa nya människorna du träffade?
Micke på ft, samt en massa andra som gjort intryck i livet
Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Sandra;)
Vad fick dig att må bra?
Tryggheten att ha familjen nära igen
Vem saknade du?
Christer!!! Varje dag o alltid. O nu min mormor m så klart!
Favorit månad?
Sommaren för då e barnen extra busiga. O december eftersom jag älskar julen!
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Vinna massa pengar o att jag inte hade blitt varslad!
Har du några planer inför 2009?
Japp - stora, men d e hemligt än så länge;)

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2008-12-20 15:57:00

o ch jag hoppas o håller alla tummar för att det ska gå vägen!!!!

många kramar från östergötland <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela