Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Om Sandra och Stefan

Publicerad 2008-12-15 13:13:11 i Allmänt,

Hittade en skoj lista hos Hanna

Vad heter ni?
Sandra och Stefan
Hur träffades ni?
Vi gick i samma klass när vi läste till undersköterska
Är ni förlovade?
Ja
Bor ni ihop?
Ja
Har ni barn?
Japp
Har båda körkort?
Nope, bara Stefan
Isåfall, vem kör bäst?
-
Kommer du ihåg er första kyss?

Absolut! Den var underbar
Vem sa "Jag älskar dig" först?
Stefan
Vem är äldst?
Jag, 79:a, Stefan 81:a
Vilka stjärntecken är ni?
Jag är jungfru o Stefan är Skytt
Vem fyller först på året?
Jag (september)
Vem är längst?
Stefan helt klart, jag e en liten människa;)
Vem sjunger bäst?
Båda sjunger nog hellre än bra, men jag kanske vinner där ändå
Håller ni i handen på stan?
Oftast, men vi har ju klart vagnen m så...
Var nån av er oskuld när ni träffades?
Nope
Kände ni varann innan ni blev ihop?
Ja vi dejtade ju klart innan!
Vad har ni gemensamt?
Typ 99% av d mesta
Blev du kär i första ögonkastet?
Ja, konstigt nog tror jag d fast jag vågade inte erkänna det då!
Har ni någon speciell låt?
Aldrig ska jag sluta älska dig med Jonas Gardell, och I´ll survive m!
Har ni några "fri kort"?

Har ni stora framtidsplaner?
Ja, det kommer vi ha tills den dagen vi dör;)
Har ni gråtit i varandras armar?
Massor av gånger!
Har ni varit utomlands tillammans?
Danmark?
Vilket är ert bästa minne?
Thelmas födelse och när vi firar alla underbara jular ihop! När vi flyttade till huset!
Vem lagar bäst mat?
Jag
Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
Fixar här hemma, myser framför tv, kollar datorn, leker m barnen
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?
O ja!
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?

Blir du lätt svartsjuk?
Innan, men d har försvunnit sen jag träffade Stefan, han älskar mig villkorslöst o då är det lätt att våga lita på någon
Brukar ni bråka?
Nja, mer gnabba lite o tjura en stund
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel?
Händerna, ögonen, ja, allt!
Brukar nån av er prata i sömnen?
Ja, jisses Stefan kan hålla värsta föredragen, ha ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela