Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

BVC o helgens rapport

Publicerad 2008-02-26 12:04:30 i Allmänt,

Jaha, i dag har vi varit på bvc. Thelma e en liten skit som växer som hon ska men ändå i ett litet format sas. Kort o lagom rund o go. Svårflörtad var hon i dag den lilla med till slut fick bvc-sköterskan ett litet leende;)

Dagarna rullar på här hemma o livet likaså. Skolan e i full gång igen efter sportlovsuppehållet o rutinerna är tillbaka i vardagen. I dag ska mormor vara barnvakt till tjejjerna så vi kan åka o handla lite i vxö. Skönt. Plus att tjejjerna är tokiga i sin mormor m så d blir kul för dom att slippa oss tristisar en kväll:)

I lördags var vi hos kompisar o hade en jättekul kväll. God mat, vin o kul spel så var lördagkvällen räddad;)
O Thelma o deras Oscar studerade varandra så dom hade nog lite utbyte av kvällen dom m.

image38

Thelma o kompisen Oscar!

Ha d gott! Nu får man ta tag i hemmet lite innan lillan vaknar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela