Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Kladdkaka, sol och hoppa studsmatta

Publicerad 2008-07-03 12:00:46 i Allmänt,

I dag är d sommar så äntligen! Ja, d var d ju i går m iofs. I går var Johanna här med sina pojkar. Rasmus var saligt glad att få bada i vår pool. Klart för en fyraåring måste den ju vara som ett halvt hav stor!
På kvällen i går var jag, Stefan, Thelma o Malte hos min syster. Stefan skulle hjälpa Thomas att byta bromskivor på deras bil. En klurig grej tydligen på en så pass stor bil. Hur som så gjorde som d o syrran o jag blurrade som vanligt.
Thelma busade m kusinerna o hon o Cenny hoppade lite studsmatta. Cenny var så försiktig o gullig;)

Här busar Thelma o Cenny på studsmattan, kul tyckte Thelma!

I dag ska mamma o en vänninna till henne, Marianne, komma o fika. Marianne ville se Thelma.

Så jag har bakat en kladdkaka nu så ska vi äta d m glass o rån ute på altanen i den underbara sommarvärmen;)
Nähä, nu ska jag dammsuga lite här i värmen innan dom kommer:)
Ha d gott! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela