Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Ny presentation

Publicerad 2008-07-01 09:49:20 i Allmänt,

Tråkigt väder, tråkig dag så när jag inte har ngt bättre att skriva om lägger jag in en liten presentation om vem jag är..

* Jag är mörkrädd
* Jag spenderar många kvällar vid datorn
* Tycker öl är riktigt äckligt!
* Är fortfarande så där kär i min älskling att jag skulle kunna umgås med honom dygnet runt.
* Mina döttrar kommer krossa många hjärtan med sina vackra ögon
* Jag sjunger inte i duschen.
* Jag kan tjabba huuuur länge som helst i telefon
* Jag avskyr skitsnack o snack bakom ryggen
* Jag tycker nog egentligen att jag passar bättre i mörkt hår men har fått nån fix idé att jag ska va blond nu
* Jag älskar djur o får lägga band på mig för att inte ha hur många som helst
* Jag tycker folk som jobbar så mkt att dom inte hinner träffa sin familj är dumma (e hellre lite "halvfattig")
* Jag är en tråk som tycker d e mysigare att vara hemma m familjen än att vara ute o festa 
* Jag älskar inredning o skulle gärna jobba m d.
* Om jag fick bestämma skulle jag nog trots allt jobba som författare
* Att söka jobb e d tråkigaste som finns tycker jag (men måste ta tjuren v hornen i augusti)
* Jag är utbildad undersköterska men vill nog inte jobba som d
* Älskar rött vin och salta pinnar
* Tycker livet är fulländat när ungarna kommer upp i sängen en söndagmorgon o bara gosar!
* Har insett att bra män verkligen inte växer på träd o jag är sååå tacksam för min älskling!

Nä, nu vet jag inget mer just nu. Eller så e resten så hemligt att jag nog behåller d för mig själv;)
Knyckte idén av dig Mimis, hoppas d va ok? ;)
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela