Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Ännu en varm dag

Publicerad 2008-06-04 10:47:46 i Allmänt,

Japp, så var d ännu en varm dag. Härligt visst, men jisses så trött lillan blir! Kan inte riktigt utnyttja värmen när hon bara vill ligga inne o sova:( Men mest synd om henne såklart!
I dag e d ettårskontroll på bvc. Får ta o kolla vad dom säger om lillans kassa mage då. Har varit kass i 1½ vecka nu o helt lös o pruttig stackarn. Så fort hon äter kommer d ut i blöjan typ. Men visst, d KAN ju vara värmen m. Plus att hon helst lever på välling. Hur som så ska jag kolla vad dom säger.
Annars e d bra här. Fixar o donar hemma. Måste få lite ordning (igen) tills fredag då vi ska ha kalas för Thelmisen. Ska inhandla mat o grejjer till d i dag tänkte jag. Skriver inte här vad d blir för mat för då bara tjuvläser ni som ska komma;)
Nähä, dax o mysa m Thelmisen o så ska hon väl ta o vila lite snart så hon e nöjd när vi går till bvc.
Ha d gott! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela