Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Liten utmaning!

Publicerad 2008-06-11 13:39:14 i Allmänt,

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"med alla mina saker har försvunnit"

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? 
inget


3. Vad var det senaste du såg på tv?
Vilda Gorillor (på Nature)

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är ?
halv två typ?


5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Tvn m våra bästa år på (pinsamt) o så Molly som berättar om sin dag i skolan

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
var ute o släppte ut hunden för en stund sedan

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
nån ifokus sajt

8. Vad har du på dig?
Tunika (blommig sleten hemskis) o blåa piratmysisar o ett armband som jag fått av Molly


9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Ja, att jag o dottern gått upp en timme för tidigt o var lite irriterade, d e vad jag minns...

10. När skrattade du senast?
I går kväll åt något Stefan sa tror jag (sen har jag nog skrattat lite åt kissungarna o Thelma m i dag)

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Hyllor, kort på barnen, en ljuslampett

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Nä, mest vissa grannar som e knasigt petiga m trädgården;)


13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Rolig!

14. Vilken var den senaste film du såg ?
Oj, hmmm... minns inte faktiskt! (Har inte tittat på film på länge)


15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Bygga nytt hus lite i utkanten av här jag/vi bor, nya bilar (fixa körkort, lr nä kanske privatchaufför då*spånar*) Massor av fina kläder, resor, ge släkt o vänner (lösa alla näras skulder) Ännu en hund, bygga en riktig pool i ett rum m inskjutbart glastak, oj, man kan ju köpa huuur mkt som helst. D bästa e att barnens ekonomiska trygghet är räddad, d sämsta att dom kan bli kidnappade!


16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag e jättepetig m hur man bäddar o vilka kuddar som ska ligga var, samt skakar sambon mitt täcke VARJE kväll innan jag lägger mig (snacka om kärlek va?Nä, jag tvingar inte honom!)

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Då skulle jag ta bort religioner, eller hitta på en enda som alla kunde ha... då skulle vi minimera massor med krig o elände.


18. Tycker du om att dansa?
Gjorde d

19. George Bush?
Nä . Bläk

20. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
OM vi skulle ha fler barn skulle pojke heta Alfons flicka Junia (fast JAG älskar Petronella, men sambon tokvägrar)


21. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Ja, gärna ett år lr så. Men inte där d e krig o hemskt.


22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Äntligen!

 
Jag utmanar Er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela