Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Måndag o svammel o några kort

Publicerad 2008-06-02 08:58:14 i Allmänt,

Måndag igen då! Älsklingen jobbar igen o ärligt är det ganska skönt att få längta efter honom;) Fast visst han hade gärna fått komma hem nu, nu har jag ju längtat ett tag!
Lillan sover fortfarande efter en sen kväll igår då hon vägrade somna. Ligger o gottar sig i mamma o pappas säng. Mysigt. Funderade ett tag på o mysa ner brevid henne men jisses, man blir ju så trött då. Nä, sket i d o plockar lite här hemma istället.
Jaha, inget vettigt att säga som vanligt men förgyller måndagen m några kort då!

image83
Thelma myser i gräset

image84
Knasan

image85
som sagt: KNASAN!

Ha d gott alla, kram

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2008-06-03 15:31:58

Jadu det är inte fel med massa juice!!
Gullunge :)

Postat av: sara

Publicerad 2008-06-03 17:20:48

jisses vilka härliga bilder!!!!! hoppas ni mår bra.. här är det så varmt att man nästan smälter bort..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela