Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Mysig helg

Publicerad 2008-06-16 16:49:25 i Allmänt,

Helgen började med Mollans skolavslutning på fredags morgonen. Hon var så fin o dom dansade o var så duktiga;)
Stefan var ledig så han följde oxå med. Efteråt kom Staffan, Mollys pappa, m o fikade m tårta o kaffe.

På em kom Stefans pappa, bonusmamma o lillebror hit. En jättemysig kväll o dom stannade över natten. D var kul o mysigt, o Stefan uppskattade d verkligen! :)
Thelmisen fick en jättesöt nalle (som hon nu tycker e mysig hon m)
Thelmas fina

Nalle får en puss;)

Vi fick en jättefin fruktskål, mysig idé! Tack!


På lördagen var vi hos Jörgen o Johanna o grillade o drack lite gott, ja en toppenkväll d m!
Ha d gott, hoppas Er helg varit lika mysig minst;)
Kram kram

Kommentarer

Postat av: knihult

Publicerad 2008-06-29 15:36:27

GULLUNGE!!!!!!!!!!!!!Kram.Farfar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela