Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Ettårsdagen!

Publicerad 2008-05-30 19:25:42 i Allmänt,

Ettårsdagen var en mysig dag! Thelma startade upp m sovmorgon o sen mysfrukost. Vid klockan ett kom mormor, gammelmormor o bonusgammelfarmor. Då blev d lite lunch, potatis o köttfärsgratäng som e en klar favvo hos Thelma;) Sen tårta, ja o så självklart en massa paket!
Äh, ni får kika på bilderna istället;)
  
Sovande liten ettåring:)

Så här glad är man på sin födelsedagsfrukost:)

Fina raggisar som gammelmormor gjort till höstpromenaderna

En skrattande docka fick Thelma av mormor
                   
Paket från mamma o pappa

Mormor, bonusgammelfarmor, gammelmormor,Molly o Thelma

Tårtan

Här sjungs d för Thelma
    
Tårta e gott

Födelsedagsmys hos mormor

Födelsedagsmys hos gammelmormor, bonusgammelfarmor jämte

Piratskeppet jag fick av mamma o pappa var sååå kul!

Lillan stupade i säng senare på kvällen efter en mycket mysig dag!
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela