Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Inhängnad o stapplande steg

Publicerad 2008-05-06 08:33:53 i Allmänt,

Ännu en solig underbar dag!
I söndags blev Stefan klar m inhängnaden till Malte så nu njuter han i fulla drag av att kunna springa lös på tomten.
O Thelma som snart börjar knata har man oxå inhängnad då o behöver inte vara rädd att hon kutar ut på vägen.
Hon tog sina första tre stapplande steg här i fredags:) *stolt* Men så där superintressant e d inte att gå, nått steg då o då kommer d.

Jaha, nu är våren här på riktigt, med allt vad d innebär. Alltid en massa att göra tycker jag. Helgerna flyger i väg av uppbokade saker;) Men , som Molly sa, d e ju bra för då kommer sommarlovet fortare;)

Nähä, liten skit som klättrar överallt här - måste stoppa henne nu!
Ha d gott! Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela