Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Kissebäbisar

Publicerad 2008-05-20 08:54:03 i Allmänt,

Åh, va mysigt! I går kom tre små kissebäbbar äntligen! Som vi väntat nu. O Smilla var så duktig o fixade allt själv, men ville ha mig nära hela tiden o "hålla tass". Hon hade d jobbigt stackarn men nu njuter hon i fulla drag o stoltheten bara lyser ur ögonen på henne! Så små dom e, sånt har man ju glömt! En ser ut som sin mamma i färgerna. En e svart m lite mönstrat brunt lr hur man ska säga. O så mini som e helsvart. Vackra små pluttisar!
Ha d gott, nu mååååste jag kika lite på dom igen;) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela