Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Långledigt, valborg o lite annat!

Publicerad 2008-05-03 22:09:43 i Allmänt,

Långledigt, sånt gillar jag! ÄÄÄÄÄNTLIGEN har d blitt nån sorts ordning här hemma o köket är klart till 95% kan man säga. Lite målning av några lister o ryggstöden på stolarna o lite inredningsdetaljer sen e d heeelt klart;)
Underbart snyggt blir d! Älskar mitt kök nu (ja ja VÅRT kök då)
Sån här ledighet skulle jag kunna vänja mig vid. Att ha älsklingen hemma så många dar är underbart! Thelma har myst m pappa o hunnit bli rätt så pappig dom sista dagarna.

Härom dagen kom nya överdraget till soffan m, nu ser d ut som vi köpt ny soffa. Härligt, såååå blekt var d gamla. Nu blev d en grå variant som blev riktigt snygg måste jag säga. O så vita gardiner m svarta blommor till detta ramade in d perfekt:) Hi hi. Märks d att jag fullkomligen ääääälskar inredning o gärna skulle jobba m detta 100% o jämt typ? Ja, ja mysigt o pyssla lite hemma i allafall.

Valborg har d ju varit ju! Just d! Den firade vi m några kompisar. Var hos Ullis o grillade o så var vi några till, 7 vuxna o 5 barn blev vi sammanlagt. Sen åkte vi till Klavre o kollade brasan o raketerna. Thelma sov sig igenom alltihopa o har alltså inte fattat att d varit valborg lr vad d innebär. Men d hinns väl:)

Nähä, nu ska jag umgås m Mollan o Stefan innan dom har ihjäl varandra i en kaotisk tvspelsfotbollsmatch! (låååångt ord)
I morgon ska vi på hundutställning här i Åseda, kul. Malte ska inte ställas ut, men få lite (mycket) social träning dock!
Ha d gott, o sov gott nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela