Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Ord en tidig fredagmorgon

Publicerad 2008-05-23 06:26:40 i Allmänt,

Åh underbart m sol! Så mkt lättare att stiga upp, även om jag ärligt skulle vilja sova lite längre än till kvart i sex. Men Thelma tycker annat så vad gör man? Samtidigt e d underbart m morgnar när man ser dagen vakna.

I går var d kurs m hunden igen då. Gick sådär till en början. Sen fick man höra att en löptik varit i inhängnaden dagen innan. Smart - NOT! Sånt e irriterande. Men men, tillslut skärpte Malte till sig o vi kunde köra på som vanligt.
Avsluting nästa vecka o d känns lite trist. Har varit så skönt att ha ngt helt eget som man gör varje vecka. Men får avsätta den tiden till lite hemmaträning m honom o långpromenix i skogen istället. DET är mysigt;)

I kväll ska älsklingen o jag ha myskväll (om nu Thelma tycker d vill säga)
Lite god mat o vin. Vet inte riktigt vad jag ska slänga ihop för ngt. Får kika runt lite o se om jag hittar nån inspiration;)
Men först får jag nog ta en skyffel o röjja loss här hemma! För jisses vad en ettåring kan stöka ner, d e helt sanslöst!

Nähä, snart väckning av stora tjejjen som ska till sin pappa i dag. Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela