Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

En bra dag och bubbelbad

Publicerad 2008-11-19 19:18:32 i Allmänt,

Åh, hej igen! I dag har varit en mysdag. Var hos syrran o åt frukost, te o frallor m massa gott pålägg, mums. Passade på att snacka av oss bägge två o sen var d dags att hämta Thelma på dagis (lite skönt att vara arbetslös ändå kanske?)
Kvällen har gått åt till att dona lite här hemma, tvätta o pyssla lite. En helt ok dag m underbara familjen:)

Kom på att jag glömt slänga ut bilder på Thelma när vi var hos brorsan i lördags. Deras barn skulle bubbla lite bubbelbad o då blev klart Thelma sugen att dyka. Så Rickard tog av henne kläderna o blöjan o sen mös hon ner hos kusinerna! Satt mest hos äldsta kussen, Edvin.



Ha en fortsatt härlig kväll alla! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela