Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Födelsedagshelg

Publicerad 2008-11-11 23:13:19 i Allmänt,

Ännu en dag har gått. O helgen har varit blogglös eftersom Molly har fyllt år!!! Nio år e hon redan! Jisses, tiden går fort allltså. I fredags hade hon tjejfest för tjejjerna i klassen. Dom åt tacos, massor av chips popcorn o godis o hade danstävling o lekte charader. Verkade ha jättekul! Lyckat alltså;)

På lördagen hade vi kalas för kusinerna och mina syskon. O på söndagen var vi i Växjö på kinarestaurang med Staffan, Monica o Kajsa. Molly verkade tycka att hennes födelsedagshelg var jättebra.

Presenterna blev upskattade, ett särskilt plus för "high school musical micken" som hon fick av oss, den har d skrålats flitigt i kan jag lova, ha ha ha.


Nä, trött e jag o nu kommer älsklingen hem när som helst (jobbar kväll denna veckan) så jag ska ta en kvällssyndis o sen gå o nana, som Thelma säger.

Godnatta alla! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela