Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Knyckt lista - igen;)

Publicerad 2008-11-19 19:37:51 i Allmänt,

Snortade denna hos Hanna;)

10 saker om mig

1. Är du singel? Nope
2. Är du lycklig? Mer än lycklig!
3. Är du uttråkad? Nej!
4. Är du ledsen? Nope
5. Är du italienare? Nä, inte vad jag vet
6. Är du gravid? Nej
7. Är du full? Av sur humor?
8. Är du en cooling? Självklart (bara man inte frågar Molly, ha ha)
9. Är du från Irland? Nä, d e jag inte
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta?

8 saker om ditt kärleksliv

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja, älsklingen o jag e levande bevis på detta!
2. Har du nån gång blivit sårad? Hu ja - big time!
3. Har du nån gång tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan
du somnat?
JA!!!
4. Har du gillat en kille utan att berätta för honom? Nä, d tror jag inte i allafall
5. Har du kysst någon inom de tre senaste veckorna? ÄlsklingsStefan!
6. Har du haft en hemlig beundrare? Ja, tydligen
7. Är du kär? TOKKÄR!!!
8. Vill du gifta dig i framtiden? Ja, inte inom för lång sådan hoppas vi;)

10 saker, 2 alternativ

1. Kärlek eller lust? Kärlek!
2. Hår eller ögon? Ögon!
3. Katt eller hund? Båda
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? Några få bästa!
5. TV eller internet? Internet
6. Coca cola eller pepsi? Cola.
7. Vild utekväll eller romantisk hemmakväll? Romantisk hemmakväll
8. Pengar eller lycka? LYCKA!
9. Dag eller natt? Beror på vad man gör ju!
10. MSN eller mobil? Mobil

10 "Har du nånsin..."

1. Blivit påkommen när du försökt smita hemifrån? Ja, när jag var 7 år
2. Brutit ett ben? nope
3. Gjort något du ångrar? Ja, men livet e för kort för att gå o ångra!
4. Hoppas Bungee-jump? Hu nä!
5. Ljugit för någon du tycker om? TycktE om, ja!
6. Ätit en hel tårta? Bläk!
7. Gjort bort dig offentligt? D bjuder jag på!
8. Gråtit när ett husdjur dött? Varje gång - tokbölat!
9. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Ja, tyvärr (hjärnan var ur funktion där ett tag, ha ha)
10. Velat försvinna? Tyvärr, men inte NU - lääänge sen!

13 senaste

1. Telefonsamtalet du gjorde? Ringde älsklingen på jobbet!
2. Telefonsamtalet du fick? Älsklingen d m;)
3. Personen du va med? Stefan
4. Roligaste grejen som hänt? Heeeemligt;)
5. Personen du sms:ade? Svärfar Micke
6. Du va i en bil med? Stefan
7. Gick på bio med? ÄlsklingsStefan
8. Var och shoppade med? Älsklingen, Thelmisen o Mollan
9. Du kysste? Älsklingen - ofta o mycket!!!
10. Du skrev till på MySpace? Har inte MySpace.
11. Du kommenterade? Hos Sara
12. Du tillbringade natten med? Älsklingen - me love!
13. Du kramade? Thelma - världens gosigaste godnattkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela