Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Helgen e slut då

Publicerad 2008-10-19 21:49:22 i Allmänt,

Hanna: Tack söta du! Skönt med lite sympatidepp;)

Jaha, söndag då. Helgen har varit bra. Möblerat om o flyttat upp vårt sovrum igen. O Thelma (stora tjejjen) har sitt rum nere nu, men sover klart uppe m oss fortfarande.
Jäklar va bra det blev. Så fint med. Köpt lite nya lampor o så m, d gör verkligen mkt!

Em veckan framför mig, ganska skönt. Lugnare på jobbet om inte annat. Slipper "skvallertanterna" ;)
Hoppas Ni haft en bra helg?
Vad har ni hittat på?

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela