Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

O så en lista - igen;)

Publicerad 2008-10-19 22:31:47 i Allmänt,

Snodde den av dig Hanna, ok hoppas jag;)

Ditt namn? Sandra
Födelseår? 1979
Hur lång är du? 165 cm.
Spelar du något instrument? Ja, jag spelar gitarr!!  
Dina första tankar när du vaknar? Redan morgon?
Är du hungrig? Nä
Vart befinner du dig just nu? Matrummet
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Svart!
Är du bra på? Oj? Jisses. Bla vara mamma, vara kär i älsklingen, gosa m familjen, leka tittut, möblera om (e jag proffs på snart), inredning, laga mat, baka, mysa till det hemma, prata i telefon, katter, hundar till viss del, mm mm mm
Har du några husdjur? Japp, tre katter (Smilla, Dumle o Mojje) Älsklingshunden Malte och dotterns hamster Zoey
Vem är snyggast? STEFAN!!! KLART JU!
Vem vet mest om dig? Stefan, Tobbe, Johanna, Mamma, syrran, brorsan
Vad vill du ha just nu? Säger jag inte...
Ditt mål i livet? Att vara!
Rädd för? döden
Hur gammal är den äldsta person du kysst? Hmmm...oj? Tror jag var 25 o han typ 50? (minns inte, ung o dum *nyfiken)
Har du någon vän du känt i 10 år? Japp!
Har du körkort? Nä
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig?Cassandra lr Gina 
McDonalds el. Burger King? McDonalds - lätt!
Sjunger du? Ja, varje dag!
Vad har du för skostorlek? 39-41, beroende på skotyp.
Har du haft sex med fler än 1 person på samma gång? Nä
Vill du gifta dig? Ja
Är du en hälsogeek? Tyvärr inte
Kommer du överens med dina föräldrar? Ja
Din hårfärg och frisyr? Svart igen! O snebena o så en bit nedanför öronen
Skorna du hade på dig idag? Skolett m liten klack
Grönan eller Liseberg? Liseberg! Grönan e bara mysställe - inge kul direkt (kanske för barnen dock)

Vad sover du i? Sängen?
Kläder du hade på dig idag? Svarta byxor o rosa/lila tunika
Favoritfärg på kläder? Svart
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? vet inte
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Oj, VÄÄÄÄLDIGT olika! 0-1500kr
Har du rosa kamouflage-kläder? Nope
Tatueringar du har? inga , men ska bli två i framtiden (barnens namn)
Piercingar du har? Ett i varje öra, näsan (haft i naveln)
Har du glasögon? ja, men måste snart skaffa nya
Hur ser din plånbok ut? Rosa ormskinnsimitation
Din perfekta pizza? Beror helt på vad jag e sugen på!
Randigt, rutigt eller blommigt? Randigt

Favoritårstid? Höst
Favoritmat och dryck? Mammas spagetti o köttfärssås, mums! Mjölk, riktigt kall sådan!
Favoritdjur? Hundar och katter
Favoritparfym? Nä, vet inte finns så många!
När ska du festa nästa gång? Vet ej.
Vad köpte du senast? En lampa till Thelmas fönster (rosa med fjärilar o blommor)
Hur mycket pengar har du? Jag klarar mig allt;)
Hur svarar du i telefonen hemma? Ja, Sandra
Hur svarar du i mobilen? Ja, Sandra
Vem ringde du senast? Min moster Siv
Senast kramat? Molly
Senast pussat? Molly

Senast hånglat med? Stefan
Sov du ensam inatt? Nä, älsklingen var där
Vem sov du senast med? Stefan!
Vad gjorde du kl 08 imorse? Sov
Vad gjorde du för 15 min sedan? Kikade runt på nätet lite
Det sista du sa högt? Ok, kommer snart
Det senaste någon sa till dig? Jag går o lägger mig nu, godnatt
Vad har du druckit idag? Ramlösa citron o mjölk
Vad var det senaste du åt? Ris o köttgryta
Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun!

Vad är det för väder hos dig nu? Svart som natten. Det är ju snart natt?
Godaste glassmaken? Romrussin!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Absolut, levande bevis ju!
Sover du tungt? Gud ja!
Drömmer du mardrömmar? Ja, ganska ofta
Favoritklädsel? Jeans, lr mysdress
Vad ser du om du tittar till höger? Vardagsrummet
Favoritgodis? Gott o blandat
Har du kysst flera personer under en och samma kväll? Ja, kan väl hända då att jag gjort
Sommarplaner? Mysa o gotta sig

Hur många kuddar sover du med? två
Morgon eller nattmänniska? Vet inte, beror på
Har du dåligt morgonhumör? Nä, skulle jag inte säga
Är du kittlig? Så in i...
Snarkar du? Ja, pinsamt nog
Stjärntecken? Jungfru
Längtar du mest efter just nu? Hemligt
Om du fick väcka någon från de döda, vem skulle det vara? CHRISTER!!! Älskade lilla Christer! (självklart mormor o farmor o farfar oxå!)
Vad väntar dig om 10 år? LIVET!
Har du gjort en 2:a i skogen någongång? Nä! Ha ha ha!

Vad luktar det just nu om du sniffar lite? Jul! Luktar ljus som slocknat
Saknar du någon nu? ja
Snus eller cigaretter? Mest cigg
Vill du ha barn? Kanske ett till, men jag e sååå nöjd med mina godingar jag redan har!
Längtar du till din nästa födelsedag? Nä, 30 ju! (måste vara vuxen då!)
Är du snäll? Ja, fööör snäll faktiskt (även om inte många tror d så är det så)
Är du blyg? Faktiskt ÄR jag det!
Tycker du att du har fin dialekt? Den är jag!
Favoritfärg? Svart
Har du spytt i någons knä? Nä, men i någons skor:(

Syskon och deras ålder? Storasyster, 38 år, Storebror, 36 år
Klädaffär? Kapp Ahl o Ellos typ ( o så roliga nätbutiker man hittar)
Senaste skola? Vapnö höjden (Usk-utbildning). (Hanna, hette skolan så?)
Klass? Kommer fan inte ihåg vad vi hette, hahaha.
Tycker du om fester? Ja, oftast
Tycker folk du är snygg? Nä, d kan jag inte tro i allafall
Är du en gottegris? Ja det är jag :)
Är du modig? Ja, jag KAN vara det
När drack du sprit senast? I somras
Dildo eller äkta vara? Äkta vara, L Ä T T  !

Har du använt någon hårprodukt idag? Hårsray - lite då (o schampoo o balsam m då)
Har du bråkat med någon idag? Nä, bara lite m Thelma som blev sur för hon ville diska o inte fick det, ha ha
Vad har du för planer till helgen? Nu är ju denna helgen slut, men nästa ska vi till pappa o Elisabeth o till IKEA!
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? 20!
Är du sugen på något nu? ja...
Är 50 cent bra? Ibland kanske
Har du kvar dina barndomsskivor? Ja, nån har jag nog kvar
Brukar du bada i sjöar om somrarna? Japp! Me love!
En film? American history X
Vem får en kram? Mamma, för hon är så go o världens snällaste!

Vem får en puss? Mina döttrar, dom är ju bäst o så mysiga!
Brukar du läsa horoskop? Ja, om jag kommer över så
Sprit, cider, vin eller öl? Cider. Vin!
Kan du baka bullar? BÄST!
Bläck eller blyerts? Blyerts
Katt eller råtta? Katt
Hund eller katt? både och
Sängstorlek? 180x200 cm.
Hur ser du ut idag? Just nu:Trött, annars helt ok
Vad såg du senast på tv? Dokumentären Bowling for Columbine

Tycker du om din pappa? Jag älskar min pappa!
Vem i din släkt pratade du senast med? Min mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela