Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Utmaning

Publicerad 2008-10-31 13:59:25 i Allmänt,

Jag blev utmanad hos Hanna så den tänker jag lätt göra :)

1. Jag har världens fågelfobi och ryser bara vid tanken på dessa äckliga näbbar o fjädrar o pickande - ooääck!

2. Har gått buggkurs för en del år sen o tycker pinsamt nog att det är skitkul m bugg!

3. Min allra allra bästaste kompis är kille o vi pratar om ALLT!

4. Jag är en helt underbar undersköterska o passar perfekt som det, men vill nog inte det riktigt ändå:(

5. Har nog inte 7 bloggare att länka till så jag får bryta mot reglerna:(

6. Anser att föräldrar som bara skaffar barn för "man ska" borde kanske skaffat sig en hobby istället?

7. Jag tror på Gud, det ni d trodde ni inte om MIG va?


Regler:

Skriv reglerna i ett inlägg och länka gärna den som har utmanat dig.
Berätta 7 saker om dig själv (alldagliga och knäppa).
Utmana 7 andra bloggare genom att länka till dem.
Tala om för dem att de har blivit utmanade.


Utmanade

Mimi
Sara
Rikku

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela