Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Bm-besök

Publicerad 2009-04-21 16:54:35 i Allmänt,

Blir ett kort inlägg här tror jag. För jag har huvudvärkens huvudvärk! Väntar på älsklingen som är o handlar pizza. Ja, det ÄR onyttigt, ja det ÄR mitt i veckan men både jag o Stefan e skittrötta o fantasin lika med noll på matfronten i dag. O hungriga barn o trötta föräldrar e sällan en bra kombination så då säger vi: "tack gode gud för pizza!"
Hur som så tror jag huvudvärken kommer av morgonens start o gårkvällens avslut, dvs fastande för att sedan åtföljas av att dricka slemmigt sött sockervatten - BLÄK! Ja, jag har gjort glukosbelastning dagen till ära alltså. Inte min favoritsysselsättning, men det gick rätt bra ändå. O det var inte riktigt lika vidrigt o hemskt som jag mins det som i allafall. Kanske var för att älsklingen var med oxå?
Kollade alla andra saker oxå, som bltr o hjärtljud på liten o så.
Blodtrycket var perfekt, hb 122 så d var ju oxå bra
Å så fick vi ju lyssna på lilla knoddas hjärta m 150 slag låg det på! KANSKE en liten tjej till? Ja, jag VET att d inte alltid stämmer men med mina andra två har d gjort d. Dom har alltid legat runt 150-154 slag ungefär. O d vore rätt häftigt m tre tjejjer (NÄ, jag bryr mig inte, men vi har ingen toklängtan efter en pojke bara för att vi har två flickor i allafall!)
Känner mig upprymt glad och känner mig väl bemött och respekterad. Helt underbar känsla eftersom jag varit ledsen o orolig för detta så länge nu!

PS: I dag har jag sett bebisens sparkar utanpå magen för första gången m! Coolt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela