Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Forts. mysig påsk trots allt;)

Publicerad 2009-04-14 11:46:37 i Allmänt,

På påskdagen skulle vi åkt till svärmor o hennes man, men efter vetbesöket m Malte insåg vi att nä det har vi inte råd med just nu. Tråkigt o ledsamt:( Men då sa svärmor att vi kommer till ER i stället. Så hon packade ner all mat o hon o hennes man kom till oss istället:) Dom hade längtat o planerat att vi skulle komma, o köpt hem massa mat o gott så dom kom hit o vi hade en jättemysig påskdag tillsammans. O Thelma mös o lekte med "majmoj" hela dagen tills hon stupade i säng efter kl 19 när dom åkt.
Tyckte det var så mysigt för Stefan med;)

I går hade vi en mysdag med. Fixade i trädgården, röjde lite i rabatter o så. Stefan vårstädade garaget o jag donade i rabatterna. O så lekte vi såklart med barnen!!!

I dag e Stefans första dag som arbetslös:( Skittrist, men d löser sig nog snart, det känner jag på mig. Bättre o större saker väntar bakom hörnet, det är jag övertygad om!!!

Ha en fin dag alla nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela