Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Vårt liv går på

Publicerad 2009-04-17 10:46:21 i Allmänt,

Jaha, livet rullar på. Thelma e mkt piggare och leker på som vanligt här:) Skönt!
Stefan e hemma nu, första veckan. Skittrist. Jag saknar att sakna honom faktiskt. Knäppt kanske, men det är rätt mysigt att kolla klockan o känna pirret i magen när man hör bilen köra in på uppfarten.
Hoppas han får jobb snart igen verkligen. Om inte annat för ekonomin för den blir verkligen piss när man ska leva på a-kassa bägge två. BLÄK! F*ns skit! SÅ - nu har jag gnällt lite, för jag orkar inte vara bitter för all skit som går fel. Försöker se det som går rätt istället, men ibland e d tungt faktiskt. O man BLIR arg o förbannad! O jag vill spy på allt, men vad hjälper det? Det gräver oss bara neråt o inte uppåt framåt! Nu e d nya dagar, med nya utmaningar. O i slutänden gör detta oss starkare och ger oss nya möjligheter som vi inte sett innan. Så allt blir nog bra - kanske?

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2009-04-17 12:05:46

klart att det kommer bli bra ska du se gumman.. ser kanske väldigt mörkt ut just nu.. men det finns ljus i tunneln.. JAG LOVAR ;)!!!

inte ett dugg konstigt att du saknar att du saknar.. förstår vad du menar faktiskt.. massor med kramar till dig..

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-04-18 10:20:32

Tack vännen! KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela