Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Aj! Trött nu!

Publicerad 2009-08-10 21:13:42 i Allmänt,

Jahapp borde väl skriva något fyndigt här nu då, men nä jag varken orkar eller finner inpiration (eller är det samma sak kanske?) Gör bara en kort sammanfattning av lite surrande tankar i huvet.
Dagen har varit ok. Thelma hade haft det jättebra på dagis verkade det som:) Men helt ärligt bävar jag lite för att promenixa dit i morgon för det gör verkligen AJ nu! Pinvärkar sen i fredags börjar verkligen göra sitt på kroppen. Sliten o trött. Får inte sova på natten heller för det gör ont o är obekvämt att ligga ner:(
Nä, nu får gärna bebisen ta o komma. (Vi HAR tom bestämt namn nu ju! Det ni!)

I morgon ska jag till bm i allafall. Mamma kör mig. Känns lite skönt att hon e m iallafall iom att inte Stefan kan följa med i morgon, han måste ju jobba:)
Hur som så hoppas jag att bm bedömmer att kroppen är redo för igångsättning för nu orkar jag inte gå så här längre:( Annars kryper jag ner under täcket o vägrar gå upp förrens bebisen tänker komma UT!

Nu ska jag gå o försöka sova nån timme eller så (jag vet iallafall hur vårt sovrumstak ser ut för det har jag glott i mååånga timmar kan jag lova)
Natti natt, o du håll gärna tummarna för mig i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela