Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Ännu en dag då

Publicerad 2009-08-15 10:41:39 i Allmänt,

Inte så roliga inlägg här just nu, men jag skriver av mig lite. Är sååå trött i dag. Fått sova ca 1½ timme i natt kanske. Har haft så jäkla ONT och så får man ju "springa" (tänk vagga i slowmotion)på toa hela tiden m. (8 ggr i natt!) Till råga på allt så har jag självklart fått ont som f*n i fogarna nu med! Men jag skrattar nog bara åt eländet snart för varför försöka få hjälp? Känner mig fånig som trodde att jag skulle bli förstådd och lyssnad på. Så nä, nu får man väl gå så här i några veckor till o så kan man ju ge sig f*n på att kroppen likt förbannat inte är mogen när jag gått 2 veckor över tiden o då MÅSTE dom ÄNDÅ sätta igång det. Känns sjukt o puckat, men vad vet jag? Det är ju bara MIN kropp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela