Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

En solig dag!

Publicerad 2009-08-05 11:30:44 i Allmänt,

Solen skiner och himlen är så blå så blå! Härligt väder med andra ord (även om jag iofs älskar d flesta väder)
Jag har lust att göra så mkt, men orkar ju inte:( ÅÅÅÅHHHH så trist!
Tur man har trädgård i allafall! För då kan man åtminstone gå ut o njuta av värmen o solen utan att behöva ge sig iväg för långt. Tänkte gå ut nu snart så Thelma får "hoppa av sig" lite på studsmattan. Perfekt för en aktiv busig 2-åring! O jag kan sitta på en stol o njuta av solen o av min fina dotter!

(ÅH DET ÄR EN SKÖLDPADDA PÅ BOLIBOMPA; SAKNAR VÅRA!!!, var bara tvungen att säga d apropå ingenting)


Tillbaka till vår dag! Som sagt så ska vi gå ut i solen nu tänkte jag. Hundarna tycker oxå det är så mysigt när vi är ute tillsammans med dom. Då busar dom extra mycket och springer extra fort:)
Hur som så ska jag nog testa att göra blåbärsgelé senare i dag för Hanna säger att d ska vara gott m så d litar jag på;) Verkade rätt enkelt o göra m:)

Nähä, solen lockar! Vi höres!

Kommentarer

Postat av: JASAS.se

Publicerad 2009-08-05 18:02:02

Gulp, hoppas du också tycker det är gott då :D



Bra idé med studsmattan, det får vi allt ta och införskaffa till nästa sommar, för då är ju Mio 2+ :D

Postat av: JASAS.se

Publicerad 2009-08-06 10:40:59

Vart är era sköldpaddor, förresten? :O

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-08-06 11:14:06

Haha, har inte hunnit göra nån gelé än, men i kväll så. Den är säkert god!

Studsmatta är kanon! Men ha absolut nät då! Finns så många som struntar i det o fy va otäcka olyckor som kan hända! Särskilt sånna här små som är 2 år förstår ju inte att akta kanten. Men annars är det perfekt för en liten vilding som Thelma som behöver göra av m energi;)



Ja, våra sköldpaddor ja. Det funkade inte m dom o katterna så dom flyttade tillbaka till Bitte. Sen fick dom flytta till tropikcenter.

Postat av: JASAS.se

Publicerad 2009-08-06 20:53:08

Ja nät blir det självklart köpt, också. Usch så hemskt med folk som inte har det. Kan ju hända olyckor hur gamla barnen än är..



Okej.. vi får tro och hoppas på att dem har det jättebra där :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela