Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

"Gamla bilder"

Publicerad 2009-08-07 10:32:43 i Allmänt,

Hittade lite "gamla" bilder som jag glömt o lägga upp här. Ja, inte jättegamla, nån månad kanske, men jag tänkte att jag slänger ut dom här nu!


Världens sötaste sambo hade stannat vid vägkanten o plockat dom här till mig för nån månad sen när han var på väg hem från jobbet:) SÅ mkt vackrare o mer omtänksamt än köpta blommor om du frågar mig. Älsklingskillen!


Lite bilder från när vi var i Växjö med Staffan o Kajsa (Mollys lillasyster) o lekte i en jättfin lekpark där!


Stefan o Thelma när vi var i sjöparken i Lenhovda


Min älskling Molly!

Kommentarer

Postat av: JASAS.se

Publicerad 2009-08-07 23:09:08

Men herreguuuud så stor Molly är :O

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-08-08 01:54:30

Ja, tiden går fort! Hon är stora damen nu;) Så fin:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela