Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Hmm...detta tjatande om namn

Publicerad 2009-08-07 19:11:57 i Allmänt,

Ni måste bli tokiga på mig! Namn namn namn! Men vet ni att nu TROR jag vi har två flicknamn o välja mellan. Känns lite mer hanterbart;) O pojknamn har vi ju inte så många så d går nog oxå o välja där:)
Avslöjar inte namnen nu, för vi får ju se när h*n kommer:)
Men jag VET att det ena flicknamnet kommer vara ett sånt namn som tar lite tid för folk att gilla. Haha, d bjuder jag/vi på. Det var så m MOLLY när Staffan o jag valde det namnet till henne för just då var d "ingen" som hette det. Uppsvinget på det kom ca 4 år senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela