Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Thelma börjar på dagis igen

Publicerad 2009-08-10 08:06:42 i Allmänt,

En underbart glad liten tjej som dansar här brevid mig i dag! SÅ uppspelt o glad för att hon "äntligen" ska tillbaka till dagis! Ja, äntligen för henne alltså. Jag tycker det är supermysigt o ha henne hemma. Men samtidigt så behöver jag nog vila o bara vara lite ifred oxå:) Hur som så har hon klart roligare på dagis just nu för urk o blä va trist jag är nu. Ska passa på att sura av mig riktigt ordentligt när hon är på dagis, o Stefan jobbar o Molly e kvar hos pappa.
Apropå Mollan, så saknar jag henne massor nu!!! Länge sen vi var ifrån varandra så här länge. Hon har varit hos Staffan sen förra söndagen. O skulle kommit hem i går, men ville stanna tills onsdag. O SJÄLVKLART får hon det! Jag VILL att hon ska hinna träffa sin lilla pappa så mkt som bara är möjligt ju, för dem bådas skull o för Kajsas skull med:) Mn likt förbannat så saknar jag ju henne;)
Nähä, nu ska vi ta o pallra iväg till dagis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela