Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Återbesök hos tandläkarn

Publicerad 2009-02-04 10:41:26 i Allmänt,

Hanna: Du har så rätt! Hon är en kopia av sin pappa verkligen:-) O tydligen till sättet m, m tanke på att jag var superlugn när jag var så liten o hon e sjövild, ha ha ha! Henne kan han inte förneka, hi hi (inte för han skulle vilja d men du fattar)

I dag är en lite ruggig dag här i småland. Blir inte nån jättelång prommis i dag tror jag. Har lite annat o dona m. I em ska Molly o jag till tandläkaren igen. Hon hade hål som ska lagas. Stackarn, hon gillar verkligen inte tandläkaren. Låg stel som en pinne i stolen o var helt vit i ansiktet. O då var d bara undersökning! Så d får nog till att bedövningen biter ordentligt i dag om d ska gå o borra ngt där.
Lillan, d e i sånna situationer som man kommer på hur liten hon egentligen är;) Mammas lilla plutta!

Tänkte ta o städa lite här nu strax o sen ska jag hoppa in i duschen tror jag. Får se vad jag hinner innan jag ska hämta Thelma.

Ja, ja. Ha en bra dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela