Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Knyckt lista av Hanna;)

Publicerad 2009-02-09 10:08:36 i Allmänt,

01.Stänger du av mobilen när du sover? Nope
02. Vem såg dig senast naken? Stefan
03. Hur såg du ut på högstadiet? Söt tjej som tyvärr inte visste det
04. Hur kommer du se ut om tjugo år? Snygg!
05. Hur var du på dagis? Pratglad, tokig o bubblande glad
06. Hur är du att ha som arbetskamrat? Riktigt bra (om man inte vill snacka skit för då suger jag, ha ha)
07. Har du celluliter? Japp
08. Biter du på naglarna? Nä, usch
09. Har du något handikapp? Ja, dålig syn så jag behöver glasögon
10. Är du rädd för att få hängbröst? Nä verkligen inte
11. Tror du att gud är en man eller en kvinna? Finns han / hon / den / det?
Gud ÄR
12. Svär du? Ja, det händer men är sällsynt
13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen? Beror på vilka det är. Många tjatar som dårar. Respekterar dom mig, respekterar jag dom;)
14. Hur homo är du på en skala 1 - 10? Noll.
15. Tror du på utomjordningar? Ja det gör jag!
16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du? Kräftor!
17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? Levande / rå!
18. Har du blivit arresterad?Gud nej!
19. Ljuger du? Händer nog att nån vit lögn slinker ut
20. Har du kysst en polis? Tror jag inte, men sånt vet man ju inte alltid;)
21. Är du rädd för Securitasvakter? Nej, tycker mest dom e fåniga
22. Har du någonting att dölja? Näe, inte direkt
23. Vad har du på din nyckelknippa? 5 nycklar
24. Är du / har du varit gift? Nope
25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen? Ja, visst
26. Kan du laga cyklar? Beror väl lite på vad det är.
27. Kan du fixa med bilar? Nä, skulle jag inte få för älsklingen heller
28. Brukar du köra om? No körkort
29. Kan du baka bröd? RIKTIGT BRA!
30. Vet du hur man frostar av en frys? Ehh...JAAA
31. Vilken tv-serie skulle du helst leva i? ingen, vill ha mitt liv;)

 



 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela