Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Till Halmstad???

Publicerad 2009-02-01 13:01:56 i Allmänt,

Jaha, söndag då. Veckorna flyger fram (på alla sätt o vis)
Sitter här o funderar på hur d blir m Molly i dag. Vet inte om vi lr Staffan ska hämta/lämna i dag. Pratade m Staffan innan men då ramlade Kajsa o landade på sin hand. Lät inte bra o såg inte bra ut sa Staffan så vi la på. Jag sa att dom kunde ringa sen när dom kolat hennes hand. Men d var över en timme sen, kanske två? Så jag tror nästan dom fick åka till akuten m hennes hand eftersom dom inte ringer. Vill inte ringa o kolla riktigt än heller, väntar lite. Molly har missat mkt i skolan m eftersom hon varit sjuk en del nu efter jul, så hon bör ju komma hem i kväll oxå. O så ska hon till tandläkaren i mon m. V kl ett. Blev så fundersam på dom eftersom dom aldrig kallar henne. Så jag ringde häromdagen. Nä, då hade dom visst missat att skriva in henne i datorn (för jag har ju "bara" ringt 2 ggr!!!*grrr*) Så typiskt. Men blev ju inte arg så klart, men retligt ändå. Men fick ju tid snabbt så.

Jaha, i helgen har huvudvärken inte varit så farlig. Bara i dag den är tebax.
I går städade vi mest hela dagen, fixade i skåp o sånt. Sen mös vi m popcorn o film på kvällen - mys!

O i dag har vi donat lite o tagit d lugnt, en slappesöndag.
Ska fixa lite nu, höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela