Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Våran helg

Publicerad 2009-02-22 19:33:41 i Allmänt,

Har haft en jättemysig helg! I går var vi (familjen alltså) m min bror o hans familj i Kosta på Kosta Outlet. Blev en heldag för barnen ville leka i Andys lekland m. Så åt vi där senare m. Så jäkla gott att slippa laga mat faktiskt;) Jag tog kycklingfilé med ångkokta grönsaker, creme currysås o potatisgratäng. SÅ gott! Stefan körde på köttbullar som han brukar, ha ha. O tjejjerna körde på pannkakor. Så bra för man betalde per pannkaka, 10:- st. Skitsmidigt ju för Thelma äter inte mer än en sån stor o Molly vill ha två. Slipper dom slänga o vi slipper betala för ngt dom inte äter.
Hur som så blev d inga jättefynd. Stefan köpte ett par jeans, o strumpor. Jag köpte två nya "näspärlor" o Mollan köpte två halsband o ett diadem. Hittade massor av snygga kläder till Mollan men hon ville inte ha, så d fick va.
Såg massor av söta kläder till Thelma m men så kände jag att hon har fått kassavis efter både Kajsa o Nathalie så jag vill nog kolla igenom d innan jag köper mer. Hatar o slösa, även om handla e kul o jag gillar verkligen p.o.p s kläder.
Själv var jag för kräsen för att gilla ngt av det jag hittade;)

På kvällen blev d popcorn o melodifestival. Tycker d e liiiiite tjatigt måste jag ändå säga o bidragen blir ju knappast bättre m åren precis. Bläk. Ja, ja men d hör ju till så vi glodde ändå.

Idag var vi hos min moster o kikade på hennes lilla kattunge "Ballerina" Hon var jättesöt såklart;) Hon är av rasen Brittisk korthår och var en jättebusig liten tjej;) Thelma o Molly var förälskade direkt o lekte med henne o klappade o kelade.

Nu i em/kväll gjorde vi egen pizza, sen har vi mest tagit d lugnt sen dess.

Nu ska jag mysa ner m familjen i soffan. Natti natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela