Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Ännu ett tidsfördriv

Publicerad 2009-01-21 12:49:04 i Allmänt,

OM DIG
01. Namn - Sandra Olsson
02. Bor - I hus i Åseda, småland
03. Syskon - Susanne o Rickard
04. Ålder - 29, blir 30 i år - GUTT!
05. Född - 26 september 1979
06. Ögonfärg - Blåa o fina
07. Längd - 1,65
08. Sko storlek - oftast 40
09. Höger eller vänsterhänt - Både och, men oftast höger
10. Stjärntecken - Jungfru
11. Hårfärg - Färgat svart
12. Födelseort - Nacka BB, uppväxt i Stockholmsförorten Tyresö

DAGENS..
01. Låt - Får väl bli "var är tummen?" eftersom jag har sjungt den typ 10 ggr i dag;)
02. Saknad - Mormor och bonuspappa Christer! Varje dag o alltid!
03. Kläder - Velourdress *mys*
04. Smink - Nope
05. Underkläder - Sportbh & trosor.
06. Mat - Frukost o lunch
07. Köp - Inget
08. Göra sen - Förmodligen bygga tågbana med lilla dottern när hon vaknar;)
09. Godis - Åt precis 3 bitar ur en gott o blandat påse, sen blev d bra, ha ha
10. Pinsammaste - Inget i dag - ÄN!

SVARA ÄRLIGT
01. Tycker du om att plocka svamp - Ja det är superkul!
02. Tycker du om godis - Tyvärr ja, fast inte så mkt för stunden
03. Hur många gånger i veckan äter du godis - 1? Lr knappt kanske? Beror på. Köper sen tröttnar jag efter två bitar lr så.
04. Äter du oftast nyttig mat - Ja, när jag inte är föööör trött
06. Är du stark - Ja, d skulle jag nog vilja påstå
07. Var någonstans på kroppen har du mest muskler - Armar
08. Tycker du att du själv är söt/snygg - Borde uppskatta mig själv bättre
09. Du ger mycket komplimanger till andra - O, ja! Så fort någon förtjänar det!
10. Är du nöjd med ditt förnamn - Alltid älskat!
11. Du tycker att du själv är smart - Ja, absolut!
12. Vad är det sämsta hos dig - Pratar för mycket, HAR litat för mkt på människor innan
13. Vad är det bästa hos dig - Jag får andra att skratta/ må bra. Jag ställer upp för andra o är kärleksfull
14. Har du bra självförtroende - Ja, oftast
15. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - 3? 4? 5? Vet inte faktiskt, ibland bara 20 minuter.
16. Du tycker om att vara med killar - Ja
17. Känner du dina grannar -  Lagom mkt
18. Vad har du för färg på dina underkläder - Svart eller vitt.
19. Använder du BH varje dag - Nä, men sportbh brukar jag
20. Svär du ofta - Nej, det är väldigt sällan faktiskt, då är jag riktigt arg!
21. Gillar du skolan - Ja, hade gärna pluggat igen!!!
22. Har du någon gång skolkat - Ja, senast i gymnasiet
23. Spelar du något instrument  - Ja, gitarr!
24. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - Kör, hundkurs, agility, ridskola
25. Har du några tatueringar - Nope
26. Har du några piercingar - Nä, fast jag kan sätta tillbaka näspiercingen om jag vill (läker aldrig)
27. Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - ???
28. Tycker du om djur - Ja, men inte alla. Men skulle aldrig skada ett djur avsiktligt

BRUKAR DU...
01. Sova - Ja, det är ju rätt bra o göra det
02. Ta mediciner du inte borde ta - Nä, gud nej!
03. Röka - Nä, slutat!!!
04. Snusa - Nope, länge sen
05. Dricka - Vatten lr mjölk
06. Skada dig - nä, som tur e
07. Klä dig i svart - Oftast
08. Hata folk - Nä, väldigt svårt att hata någon. Männsikor gör sina misstag o d kan vara mindre bra, men hata är ingen lösning. Besviken har jag varit på en del, och ÄR.
09. Lita på folk - Till viss del, men man lär av sina misstag så jag e nog mer försiktig nu
10. Skada dig med flit - Nej, verkligen inte!
11. Drömma mardrömmar - Går i perioder d där.
12. Gå i skolan - nä
13. Gå i kyrkan - Nej, men man borde göra det oftare för det är ett obeskrivligt lugn där
15. Vilja dö - Nej! Verkligen inte!

NÄR...
01. Åt du senast - Thelma o jag åt lunch vid 11.45
02. Läste du ut en bok senast - 2 år sedan?
03. Köpte du något senast - Några dagar sen?
04. Svor du senast - Minns inte
05. Sjöng du senast - I soffan i morse med Thelma
06. Klagade du senast - Härom veckan kanske?
07. Klantade du dig senast - Minns inte, brukar inte vara så klantig

HAR DU
...
01. För många vänner - Nej, dom jag har litar jag på!
02. Förföljelsemani - Nope
03. Någon annan psykisk sjukdom - Nä
04. Skadat någon - Ja, det har nog hänt tyvärr - men längesen!
05. Färgat håret - Ja, många gånger!
06. Några piercings - Denna svarade jag på ovan.
07. Några tatueringar - Denna också.
08. Egen dator - Japp
09. Gjort bort dig rejällt - Oh ja, många gånger men det bjuder jag på!


ÄR DU
...
01. Snäll - Ja, mot dom som förtjänar det!
02. Snygg - Inte just nu, nu e jag för trött!
03. Söt - Ja, jag har väldigt fina drag o gillar verkligen mitt ansikte!
04. Lång - Nej! Om jag inte växt vill säga;)
05. Kort - O, ja!
06. Klantig - Nä
07. Tönt - Kanske? Men isåfall gillar jag att vara en tönt. Är nog d för jag är en riktig hemmamamma så;)
08. Tjock - Ja
09. Smal - Nej
10. Romantisk - O, ja! När inte trötthet o bråkande barn tar överhanden (men lite romantik kan man alltid peta in)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela