Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Huvudvärken fortsätter

Publicerad 2009-01-20 12:52:13 i Allmänt,

Orkar inte riktigt sitta här egentligen, men jag fattar mig kort. Huvudvärken ger sig inte o i mon får jag nog ta o ringa om detta för nu fungerar jag snart inte längre. Skitjobbigt d här. E inte orolig, bara frustrerad. Känns som migrän (ni som haft det vet ju hur "KUL" det är - INTE!) fast d sitter lixom bara på min vänstra sida. E rätt ok fram till kl 11 ungefär då brakar hel**tet loss o huvet dunkar, sprängs, o halv exploderar! Som tur är är Thelma hemma från dagis så jag behöver inte ut o stressa direkt. O hon brukar vila runt 11.30 så då kan man vila.

Ja, ja annars händer d inte så mkt här hemma just nu. Lilla familjen e så snäll o söt o fixar o hjälper till här hemma så jag bara kan vila men man känner sig ju lite dum ändå att man inte orkar nånting. Brukar ju alltid ha maten klar när Stefan kommer hem tex, men sista dagarna har jhan fått laga maten. Men han gör d klart utan gnäll o e så mån o söt!
Nä, nu ska jag försöka vila lite igen!
Ha d! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela