Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Mobil (varsego o knyck!)

Publicerad 2009-01-25 18:23:30 i Allmänt,


Hittade ett kul tidfördriv som nog håller en tröttis som mig vaken ännu ett tag;)

Ta fram mobilen och kolla din telefonbok..
Har du pussat nummer 2?
Nä, skulle bli jobbigt o pussa hela Stefans jobb!

Vad har du för relation med nummer 20?
Jossi! Min godingtjej;)

När ska du träffa nummer 30? 
Maria, tyvärr dröjer det säkert!

Är nummer 18 söt?
Johanna är jättesöt, både på insidan o utsidan;)

Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Trevlig? Minns tyvärr inte

Gillar du nummer 14?
Växjö lasarett är ingen favvoplats direkt;) Men d e ju bra att det finns så...

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
JA! Det är ju ÄLSKLINGEN min!

När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
Malin? Vet absolut inte!

Är du nära vän med nummer 23?
Telia kundtjänst? Nä, vi är ju inte sååå taighta skulle jag vilja påstå, ha ha!

Har du gått på bio med nummer 4?
Nä, kanske med min kusin Benny iofs, men inte m hans fru
Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Nä, svårt att gå ut m Mix Megapol!

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Svärmor? Blandat

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Absolut! Det är ju Camilla! (Amandas goa mamma)
Vad har du och nummer 24 för relation?
Det är min moster Lillemor, o vi har en bra relation. Hon är snäll o trevlig!

Vad skulle du vilja göra med nummer 25? 
Malin. Hade varit kul o prata gamla "fjortisminnen"

Vad är det bästa med nummer 8?
Camilla. Att hon är en kämpe och tokälskar sina döttrar!

Brukar du och nummer 16 träffas?
Min kusin Jeanette. Vi träffas alldeles för sällan, men när vi gör det har vi kul!

Jisses, man har ju fler nr än man tror ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela