Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Bebisdagen närmar sig!!!

Publicerad 2009-07-30 21:01:00 i Allmänt,

19 dagar till bf i dag! 
Vad hände? Tycker det var i går vi satt o stirrade på stickan med bultande hjärtan och halv panik;) Nu får vi snart möta vårt lilla mirakel och jag har nog knappt ännu fattat att vi ska välsignas ännu en gång!
Konstigt hur livet tar ut sina små överraskningar ibland. Ja, jag tror på ödet! Klart som tusan att ödet avgjorde att just vi skulle få vår lilla "hoppsan" :)
Åh, äntligen börjar jag längta på riktigt!!!
Kom nu lilla skruttis!

Kommentarer

Postat av: Edvin olsson

Publicerad 2009-08-01 22:08:49

Jaa nu är det snart dags lyckatill!!XD

Postat av: Edvin olsson

Publicerad 2009-08-01 23:09:45

jaa tiden går fort och snart kommer den!!lyckatill!!XD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela