Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Jasas, Hanna!

Publicerad 2009-07-25 16:25:52 i Allmänt,

Vill bara tacka Hanna för alla söta o snälla kommentarer som du lämnar här! Tänk vad några ord kan värma en dag, dina ord, tankar och ditt stöd värmer!
Tyvärr är jag lite dålig på att läsa o kommentera själv just nu, har så mkt annat att fixa med. Men det ändrar sig i sinom tid och tills dess hoppas jag du vet att ditt engagemang värmer verkligen och jag tänker på dig o din familj även om jag inte hinner läsa din blogg dagligen;)
KRAM

Kommentarer

Postat av: j a s a s . s e

Publicerad 2009-07-27 19:16:53

Åh, vad glad jag blev nu :D Tack!! Har knappt suttit vid datorn merän publicerat lite inlägg, men nu hade jag en tid att titta in och fann detta fina inlägg! Tänker på er också, massor! :) Kramar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela