Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Gårdagen o pappa fyller 60 år!

Publicerad 2009-07-03 10:52:20 i Allmänt,

I går var en jättemysig dag! Duktig var jag med o tog tjuren vid hornen o städade här hemma. Tog golv o sånt riktigt ordentligt trots värmen, skönt o ha det gjort!
Vid kvart i två kom Camilla från Halmstad o hennes döttrar Agnes o Amanda. VI fikade på jordgubbb/rabarberpaj,
sen mös vi i trädgården hela em. Molly, Agnes o Amanda badade i massor o Thelma lekte med vatten i sin pool. 

På kvällen var Thelma helt slut så vid kl sex stöp hon i säng efter en dag i solen med massa bus o stoj.
Stefan, jag o Molly tog ett lång svalkande kvällsdopp. Sååå skönt o avsvalkande.

I dag ska Molly o jag till växjö i lite ärenden, ska passa på att handla lite kläder tills i mon med.

I dag fyller min pappa 60 år! GRATTIS LILLA PAPPA!!! Tänk, 60 år är rätt mäktigt ändå för tänk va mkt erfarenhet man hunnit samla på sig då!
Vi ska dit o fira honom i morgon. Kul o mysigt! Min faster o farbror kommer oxå (tror jag) o d e alltid kul o träffa dom för d blir inte så ofta man gör det.

Ja, ja nu ska jag sluta svammla här o gå o värma lite rester sen i går som vi ska ha till lunch. Kasslergratäng o ris blir det.  O sen kommer Stefan o Molly o jag åker till Växjö:)
Ha en bra em!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela