Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Måndag igen då:)

Publicerad 2009-06-01 11:19:03 i Allmänt,

En solig dag i dag. Latdag;) Blir inte mkt gjort här hemma i dag. För jag känner faktiskt inte för det. HA! Så i dag blir det bara lugna tag här hemma. Lite sånt vardagsplock som lixom går av bara farten blir d ju alltid. Men annars blir det bara en kort liten promenix o hämta Thelma på dagis snart o sen ska jag ta o mysa i trädgården resten av eftermiddagen tror jag.
Molly skulle va (man får ju inte säga LEKA länge) med sin kusin Edvin i dag efter skolan så jag kan tänka mig att dom ska bada hela em:)
Thelma ska väl vila lite när hon kommer hem o sen lär väl hon blaska i sin pool kan jag tro.

I kväll ska Molly på scoutavslutning. Dom skulle bla bada. Mysigt. Hon älskar verkligen scouterna. Det är så kul att hon hittat ngt som hon verkligen tycker om nu!

O tänk nästa fredag är det skolavslutning! Jisses, vart tog det året vägen då? Känns som i går när hon slutade 2:an ju. O så ska hon börja mellanstadiet, 4:an nu i höst!!! Mammas lilla tjej:( Snyft vart tar hon vägen! Hon blir så stor så snabbt ju!
Men kul för henne. Hon är så spänd. Ny fröken o allt. Monica heter hon. Hon verkar sträng o bra sa Molly när hon fick veta vem dom fick. Hoppas det för den klassen behöver lite strängare tag.

Förresten måste jag ju TACKA alla ni som grattade vår älskling Thelma nu i helgen! Tack snälla ni för en fin dag med alla fina presenter hon fick!

Nu ska jag ut o njuta i solen! Vågar jag doppa mig i poolen? Nä, tror jag e för feg faktiskt, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela