Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Underbara vardagsdag

Publicerad 2009-06-23 20:44:35 i Allmänt,

Här har d varit en underbart härlig dag! Strålande sol hela dagen och jag har haft massor av energi;) Började m att städa nedervåningens golv riktigt noga, m såpa o så. Städade vidare i kök o på toa. Sen passade jag på att slänga ihop en kladdkaka när Thelma vilade.
På em var vi ute o lekte i sandlådan o Thelma hoppade en hel del.

(ja, jag vet att d e för varmt för stövlar mn va gör man m en envis tjej, haha)

Sen kom Susanne (syrran) på spontanbesök, KUL! Vi tjabbade massa strunt som vanligt o Thelma körde m sin moster;) Mååånga sandkakor blev d.
Vid fem kom mamma o min ena moster på fika. Lillemor ville se Doris m;)
Vi mumsade kladdkaka o hade n mysig kväll.
Älsklingen har klippt gräset här i dag m så nu luktar d lite extra sommar. Myyyys!

O nu är lillan nyduschad o ligger i sin säng så hon somnar nog snart. Lite mys m S framför tvn o sen nana kudden efter en underbart vanlig vardags dag;)

Kommentarer

Postat av: Hanna (at) Jasas.se

Publicerad 2009-06-23 21:24:40

Skulle vara kul å se foto på din syster ju :D

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-06-24 13:37:30

Ja, jag vet! Vi tjabbade på så jag glömde helt bort kameran ju:( Lovar att komma ihåg den i morgon, annars ska jag snoka upp ett kort:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela