Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Stefan försov sig

Publicerad 2009-06-22 14:09:48 i Allmänt,

Stackars älsklingen! Han försov sig lite i dag o blev klart lite stressad av det iom att han precis börjat nya jobbet! Men han snabbade sig o blev klar fort. Då startar inte bilen!!! Batteriet var dött! Stackarn, han försökte få igång bilen o grannen kom ut o försökte hjälpa. Men d funkade inte:(
Så han ringde mamma o fick låna hennes bil, hon är för snäll! Så han kom till jobbet 35 minuter sent men ändå. Dom hade inte blitt nått arga, utan förstått helt. Men jag förstår honom ändå för sånt e ju så pinsamt. Särskilt nu när han precis fått jobb o verkligen vill visa sin bästa sida så han får stanna även efter semestern.

I dag har d varit jättehärligt väder hela fm så Thelma, jag o hundarna har varit ute på tomten mest hela tiden. Men efter många timmars frisk luft o hoppande på studsmattan o lunch så sover hon nu gott! Lilla pluttan.

Lite bilder från vår förmiddag;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela